Tuesday, January 03, 2012

Happy New Year 2012

1st day bekerja untuk tahun 2012..
agak rajin x malas macam tahu lepas hehehe...
Hope tahun 2012 memberikan banyak gambaran baru buatku....
yang paling ku harapkan rezeki melimpah ruah dtg dalam hidupku...
pas ni mesti sibuk dengan pengiraan SKT...
Jawabnye mengadap puan lagi lah...
tapi ok lah coz dari segi pemarkahan aku tau..
x la macam sebelum ni x de discussion.. memang aku x tau sangat...
skrg ok la puas hati... Tapi aku x update lagi SKT tu..
hrmis kan kadang lembap...
tu la buat semua orang bengang....

Dua tahun lepas dan sebelum ni pakai sistem borang untuk SKT..
sekarang lain pakai sistem online..tu pasal line lembap..
aku rasa better lg borang senang...x de la nk hadap hang la..sistem down la...
macam2 problems.... tapi ye lah kan sekarang zaman IT...
borang tu zaman bila kan....
Ini lah borang untuk SKT...yang lama ok !!!


Sekarang lain...sistem HRMIS..IT la katakan.... 
aku pun belum update apa yang patut untuk SKT aku ni..
tunggu puan bising baru nak buat kut hahaha.....
ye lah buat sekarang pun x leh nk buka lembap giler....
buat orang nak marah je.... 
Login page pun x lepas lagi adui sabar je lah aku...
macam ni baik buka beautifulnara...
tengok gosip artis hahaha....
layan.....apa pun...

Selamat Tahun Baru untuk tahun 2012 !!!!!!!!






No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.