Friday, January 06, 2012

BoRiNg....

Petang ni tersangat bosan..
x tau nak wat pe...
dah la nk buat SKT pun x leh...
mmg la x leh wat coz puan x sah kan lagi SKT aku...
adui tobat bosan yang teramat okey...

      Boring..................

siap aku upload pic muka bosan... cartoon punye pic la hahaha.. 
Tak tau lak aku buah delima sebiji mahal....
x la mahal pun 5 biji RM10 ok la kan....
orang tua-tua ckp untuk sejukkan badan....
aku kirim la kt member aku tolong belikan....
hubby demam panas kesian....
dah macam2 cara x baik jugak demam....
cakap pasal buah delima mesti ada jugak yang x tau kan hahaha....
aku pun pada mulanye x tau jugak...skrg tau la hehehe...
 
Ni la buah delima... manis rasanyer...
Banyak jugak khasiat buah ni..untuk kecantikan pun ada...
x caye try makan buah ni sedap....



No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.