Friday, January 13, 2012

TaNjUnG HaRaPaN

Aku nak jugak cite makan kat Tanjung Harapan....
best makan kat sana...
Pegi pun coz nak makan sup ketam...
memang sedap...terasa fresh ketam tu manis udang tu...
memang menyengat...tu pun pergi bersebab...
kalau x memang malas jugak la nak pegi...






Kebetulan hubby demam so bila nmpk makanan sedap...
Apa lagi selera mestilah ada kan hehehe...
Ada la skit dari x de langsung...

Pegi makan jumaat yang lepas..Siap ingat tarikh okey...
x silap aku ini adalah kali ke 3 aku makan kat sana..
Aku memang suka makan seafood..
tambah lak kat sana fresh..wah sedapnyer...






bab pilih memilih ni bukan aku la...mesti hubby coz dia pakar skit utk pilih ni....
ambk 4 ekor ketam,4 ekor sotong dan 8 ekor udang...
cewah sedap je hubby aku ambk kan..
aku ni pun mengiyakan aje...



Gambar ni ambik pas dah order..
lama jugak la tunggu..

coz malam tu memang ramai orang...siap ada karaoke...
suara sumbang hahahaha....
makan berdua je lah..
ajak member busy memanjang...
tapi best makan ramai-ramai....
lagi seronok...


ni tauhu bakar..tunggu makanan lambat sangat..
hubby aku order la tauhu bakar ni huh sedap....
nak buat sendiri mana aku reti..makan tau la aku hahaha.....




Bila dah habis makan tauhu baru makanan sampai...
tentu la perut terisi skit time tu kan...
yang x leh bla hubby ambk itu ini...
memang banyak la..tapi menyelerakan.....





Sotong goreng tepung
memang 4 ekor banyak....
ini pun makan x habis..
bungkus jugak....penat mulut mengunyah..hehehe...
 



ketam masak pedas ni 2 ekor 
yang ni memang sedap sangat..
habis aku dgn hubby makan...





yang ni lak udang masak tiga rasa...
ambk 8 ekor so semua masak yang sama la...
tu pun x habis makan 2 ekor je...
selebihnye bungkus wat balik umah la hehehe...
dah kekenyangan....

sup ketam yang nak makan sangat....
tapi x habis jugak...
2 ekor ketam masak sup...
sedap tapi memang x dapat habiskan....
tu pun bungkus....

 

Disebabkan banyak makanan x habis so memang mintak bungkus la...
x kan x nak bawak balik kut mahal tu....
tu la makan berdua mana la larat nak habiskan...
hubby aku punye pasal la tu..
bagus jugak eskkan memang aku x masak..
habiskan lauk yang ada je...
tu pun mengah coz hubby langsung x makan coz x de selera...
kesian...skrg dah sihat ok lah...
Pic pas sudah makan....nyam3x....sedap....
 
aku siap scan resit makan kat sana..
habis la RM93.30 x silap aku....tengok la x caye...

 

Nanti family aku datang kena bawak..baru best makan ramai2...confirm habis hahaha...




 

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.