Thursday, January 26, 2012

BirThDaY PaPa & LeNy

Isnin, 23 Januari 2012
aku, hubby and family sambut birthday papa dan leny…


Jimat duit dan masa birthday sama tarikh…tahun je lain ok hehehe…
Aku ingatkan x de la nak buat makan2 dengan family…
Disebabkan saiful nak beli kek dan adakan majlis makan malam untuk birthday…
So aku dan achik buat sedikit persiapan khas untuk papa dan leny…
Achik aku tugaskan buat bihun goreng la… aku mana pakar masak memasak ni…
Angah dgn adik ipar aku niza beli buah-buahan…siap ada hadiah baju hehehe….
Makanan ringan pun aku yang belikan….


X de la besar2 cukup la tanda ingatan kami buat orang tersayang….
Hadiah pun x tau nak beli ape..beli mug yang ada bentuk love dengan bear..
So sweet… walaupun tu hadiah x seberapa dari aku dan saiful…
Tapi itulah tanda ingatan dan terima kasih atas segalanya….


ini la kenangan untuk birthday papa dan leny for 2012...
leny bukan main lagi happy coz sambut birthday ni kan....
mesti dia ingat x de ape2...
kebetulan aku dan saiful balik kampung....
memang la nak sambut x kan sepi je....
23 dan 24 adalah perayaan tahun baru cina...
tapi aku pulak sambutan hari jadi untuk papa dan leny....



No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.