Thursday, January 19, 2012

PeRtAnDiNgAn MeMaNcInG

Aku nak jugak cite walaupun ni tahun lepas punye….
Pertandingan memancing Grand Slam GP Selangor 2011 di Taman Tasik Shah Alam..
Acara ni pada hari Ahad, 18 Disember 2011…
aku rasa kat Malaysia ni ramai je yang suka memancing…
pancing ikan okey bukan pancing orang hehehe…
disebabkan hubby aku minat memancing so aku layan…..
bagi orang yang suka memancing yang paling penting kena sabar…
mungkin sebab minat hubby aku ni...
memang tak dapat aku nafikan dia seorang suami yang penyabar…
syukur Alhamdulillah…sabar itu separuh daripada iman…

Pertandingan memancing seingat aku untuk tahun 2011..
Last hubby aku joint bulan 12 tahun lepas…. Tu untuk kali ke 4 x silap aku….
Tak pernah la menang… bukan rezeki kan….
Tapi yang seronok time tu coz leh tengok macam2 gelagak manusia….
Tak de lah aku bosan kan…
Dari awal pagi sampai tengahari tu menemani hubby…
Kena jadi wife yang baik sentiasa ada disisi suami walau ke mana suami pergi..
Sayang suami kena ikut hehehe….
Ada la pic yang aku ambk pada hari tersebut…kenangan…..

  

Yang aku nak cite pasal pertandingan ni coz yuran mahal…
Pendaftaran RM90… peserta seribu awal daftar dapat sehelai baju joran….
Ok lah dari x de langsungkan…
Pertandingan itu anjuran kerajaan negeri Selangor dengan kerjasama Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA), dikendalikan Wakjali Event Management selaku pengurus acara.
Bagi aku yuran mahal la coz x menang x dapat apa pun…
Memang la ada cabutan bertuah tapi memang x pernah dapat…
Tu orang cakap rezeki la kan…tapi jika peserta lebih dari 2 ribu atau 3 ribu..
Memang la wak jali untung..peserta x dapat apa…mana menang ok lah…
Tapi terpulang pada individu la nk ckp pendaftaran mahal ke x…
Hadiah memang lumayan ok…






















 
Juara pertandingan akan membawa pulang wang tunai…
RM40,000.00, kedua RM15,000.00 dan ketiga RM7,000.
Pemenang keempat menerima RM1,500.00, dan kelima RM700.00.
Pemenang keenam hingga kesembilan menerima RM250.00, kesepuluh (RM200.00) dan kesebelas hingga ke-20 (RM150.00).
Juara Grand Slam pula membawa pulang kereta Proton Saga 1.3GLM, naib juara RM10,000.00 dan ketiga RM5,000.00
hadiah lumayankan tu pasal la daftar mahal hehehe....

Bukan tu je.. Penganjur turut menawarkan lima cabutan bonanza TV LCD 32 inci dan 30 hadiah cabutan bertuah dalam pusingan akhir pada tahun lepas. walaupun lumayan tapi aku dengar banyak cite pasal wak jali management ni..banyak makan duit orang..betul ke x itu memang aku tak tau la kan...tu la aku mcm x galakkan sangat hubby aku masuk....tapi x pe lah....ini pic yang aku ambk....memang ramai sangat org time tu..


















Tapi bagi orang kaki joran dengar cite itu ini pun memang x kan layan coz tu minat diaorang...memang x leh nak halangkan..
so layan kan je lah....

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.