Friday, December 30, 2011

My BeLoVeD's FaCe

Penghunjung tahun 2011 mengajar aku erti menghargai masa...kerana masa itu tidak akan berulang lagi...yang tinggal hanya kenangan....yup aku merindui saat - saat yang telah berlalu....Yang paling aku rindui adalah perubahan wajahku....ku rindu zaman remaja..zaman kenakalanku...this is my picture's for 2006 - 2011....


Terasa jugak la wajahku semakin matang hehehe... but still sweet...hehehe ku hargai kurniaan dariMu..Tuhan.... esok adalah hari penghujung tahun 2011.... untuk tahun 2011 banyak memberikan perubahan besar dalam hidupku.... aku pasti merindui detik itu...detik dan saat aku bergelar isteri...hari bersejarah buatku....rasa cepat masa berlalu.....

Hujung tahun balik kampung mertua...terasa janggal...sebelum ni balik kampung keluarga sekarang lain...memang terasa perubahan... bukan senang nak lalui kehidupan yang baru.... banyak perkara yang perlu aku pelajari..banyak perkara yang perlu aku fikirkan.... yang pasti tanggungjawab semakin besar...semoga tahun 2012 menjanjikan yang terbaik buatku...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.