Thursday, January 12, 2012

SeDiH...

Terasa kehilangan bila sahabat yang kita sayang pergi jauh meninggalkan kita. 
Pergi kerana mendapat tawaran kerja yang lebih baik…
Masa gaduh memang la terasa hati,sakit hati,nak marah tapi masih ada depan mata..
dah jauh yup terasa kehilangan…sangat sedih..
coz dulu dia housemate aku,then ofismate dengan aku. 
Saat susah senang dia ada dengan aku..Memang terasa kosong…
Orang yang ada di hati memang sukar untuk kita lupakan… 

Dalam hati telah tersemat keikhlasan…
 tak dapat nak menipu diri sendiri…
Mungkin bila berjauhan mengajar kita erti menghargai…
 kenal diri kita seadanya…
Terima kasih kerana sudi menjadi sahabat aku..
di saat susah dan senang….
Kenangan itu sentiasa di ingatanku…


2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

jgn la emo sgt ..aku pun sedih gak wei..pengapit aku tu :) cheer o.k

NaNa said...

sedih la coz aku kan perang dingin sblm ni...so terasa jugak la dia pergi hehehe....

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.