Tuesday, January 17, 2012

Barbie: Princess Charm School

Tengahari tadi layan movie barbie…
Best cite ni….hidup dalam khayalan jap td hehehe…


Tengok di youtube…
Sebelum ni tengok kat tv3..
Ingat lagi cite ni siar di tv3 pada 1 Januari 2012..
Start 9.00am – 11.00am… tapi aku x tengok full…
Coz pagi tu aku pegi pasar tani kat Felda Kemasul..
Maklum la time tu kat rumah mertua…
So x dapat layan full movie…
But lunch hour watch the full-time movie  
Barbie: Princess Charm School.
Nanti aku nak beli vcd cite barbie...
Nak buat koleksi movie yang aku minat…



Dengan aku baru ada vcd Barbie A Perfect Christmas
Cite ni pun best…
Kisah dah tentulah tentang sambutan hari krimas…

Yang menarik cite ni lagu la…
Nice song’s…memang x boring….
Bila tengok barbie memang kita akan rasa...,
nak diri cantik dan sempurna…
Uish giler la layan barbie….hahaha….
  

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.