Tuesday, January 17, 2012

BaBy

Seawal jam 7am aku dah sampai ofis..
Gerak dari rumah jam 6.20am...
x leh lambat nanti jem...
Gara-gara nak tengok anak si kiah punye pasal…
Tapi memang aku turun awal pun...
Sempat la aku pegang cuit2 pipi baby kiah…
Ala tomeinyer… tunggu baby aku ntah bila hehehe….
Geram tengok baby…aish…

 
Nama baby Puan Nurkiah Nur Amani Iman…
Tak aci ambik nama anak aku…
eh silap bakal anak okey…
Aku nak nama Nur Iman…nice name hehehe…
Tapi disebabkan kiah beranak dulu mana leh sekat2 kan nama pilihan anak…
dah anak dia bukan anak aku pun hahaha…
Lahir lak pada 11/11/11..
Anak kelahiran negeri Perak...
Cantik punyer tarikh…
Senang nak ingat…
Tarikh lahir anak aku x dapat dipastikan…
belum rezeki lagi…

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.