Wednesday, January 11, 2012

BeNgAnG !!!!!!!

Yup memang aku bengang coz ada je mulut menyampai cite macam2...
sibuk pasal orang jaga diri sendiri lagi bagus la...dah tua tapi x leh pk..
Hal ofis pasal keje bukan pasal untuk dengar,ngumpat pasal orang...
Dah la aku bengang nk tegur bagi nasihat tp diri sendiri x betul..
Keje sendiri campak kat orang lain...
Macam la aku x buat keje kan...
Aku dah settlekan keje aku awal2 la...
eeeeeee.......benci betul orang yang jenis x sedar diri ni...
Memang aku bangang giler!!!!!!!!!

2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

apehal mengamuk nih?

NaNa said...

ni bengang pasal bos tu la...duk ckp aku edit pic khwn 2 3 hari x hbs2 lg ke...eee..aku wat br sehari sblm ni mana ada...mesti mulut nenek kebayan tu report..mulut mcm gampang benci aku...

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.