Tuesday, January 03, 2012

KoReaN dRaMa - My Girlfriend is a Gumiho

Malam ni 8TV jam 8.30 - 9.30pm cite yang tengah aku layan  
- KoReaN dRaMa - My Girlfriend is a Gumiho -


Jumaat minggu lepas aku x tengok pun coz g Shah Alam...
so x tau episod yang ke brape dah aku tengok...
jangan cite Gumiho dah habis sudah..
jawabnyer aku kena tengok dalam maduu.com huhuhu...
x best tengok kat ofis...
tengok kat umah lagi best...
tengok dengan suami hehehe....
 Yang menarik tentang cite ni tentu lah jalan cerita...
Jalan cerita yang pelik...lucu dan nakal...
Pelakon pulak hensem dan comel...so sweet ok...

Plot cite ni mengisahkan 
Musang berekor sembilan Gumiho (Shin Min Ah)  
telah dipenjarakan di sebuah kuil selama 500 tahun.  
Tidak matang dan kebudak-budakan...
Cha Dae Woong (Lee Seung Gi) tersandung kepada kuil
pada malam itu apabila dia telah melarikan diri dari keluarga dan tanggungjawab beliau.  
Dia tidak sengaja melanggar Gumiho, dan takut, menghadapi satu kemalangan maut berhampiran.  
Tetapi Gumiho memutuskan untuk menyelamatkan dia, dan mengancam untuk makan hati  jika dia tidak membeli daging beliau
Dan sebagainya bermula cerita 
comel manusia dan Gumiho yang mengasihi dia.

Disebabkan aku agak serabut dengan HRMIS yang loading dr td...terus teringat cite ni hehehe...
x sabar nak balik rumah layan cite Gumiho...
perempuan ni comel sangat...



Betulkan comel... cepat la masa berlalu bersemak otak aku ni coz duk wat hrmis punye pasal x dapat2 ok..bengang..... Gumiho punye pasal...x sabar nak balik rumah!!!!!!!!!

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.