Friday, January 27, 2012

NoVeL… KaRaNgKrAf ???

Sape suka baca novel ??????
Aku rasa ramai je gile kan novel…
X kira usia muda atau tua…
Aku pun minat baca novel.. tapi x de la terlalu obses pada novel je…
Yang pasti aku ada koleksi novel tersendiri…
Dari tahun 2005 hingga kini aku simpan novel-novel aku…
Banyak jugak aku perhabiskan duit kat novel…
Tak de lah banyak pun 40 buah novel je hehehe….
Ini lah novel-novel yang telah aku baca…


Awal pagi td on the way nak datang keje aku dengar berita hot fm…
Ada karnival buku karangkraf la…novel tentu ada…
X leh jadi ni aku nak jugak pegi…
Apa taknyer jualan buku dan novel dengan harga diskaun sehingga 70% !!!!!
Nak beli lagi novel !!!!!!!!!
ni baru sikit....


Karnival karangkraf akan Berlangsung dari 27 – 29 hujung minggu ni…

Banyak jugak aktiviti sepanjang 3 hari tu…

Aktiviti-aktiviti lain :

• Zon Jualan Wanita Fame & Feminin.

• Sesi beramah mesra bersama editor-editor Grup Majalah Karangkraf.

• Penampilan Upin & Ipin bersama Grup Majalah Karangkraf.

• Demonstrasi masakan bersama majalah RASA.

• Bijak matematik bersama Fokus SPM dan Pakar Matematik Dunia LIM TECK HOE.

• Booth Photo (abadikan gambar anda di cover majalah).

• Bengkel Fesyen Gaya Tudung bersama Majalah Nur dan Dara.com.

• Penampilan Imam Muda dan Ustazah Pilihan bersama Majalah I.



Nak tau lebih lanjut buka laman web ni seperti di bawah…


No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.