Thursday, January 19, 2012

ArTiS MaSuK OfIs

apa cite kecoh-kecoh????
meriah kejap erk ofis aku petang ni...
Mr Os artis malaysia masuk ofis jap...


sempat lak member2 aku yang lain ambik gambar...
aku tengok je lah erk...
ini pic aku search dlm internet jerk...
ingatkan sape yang datang rupenyer artis....
bukan main lagi bergambar hehehe.....
aku malu nak bergambar tetiba kan...
tengah layan dunia sendiri datang lak artis....
bangga gak aku "Mr Os ckp nana malu nk bergambar" hahahha....
memang Mr Os ni pandai melawak...
patut la ramai peminat.... 
rose tengah kecoh si faris silap send gambar ok...
relax rose ada punye gambar ko dgn Mr Os tu :)

2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

hek eleh..poyo lah nana...malu-malu syaitonnn namanya tu ...hahahahahahaha

NaNa said...

betul la malu hehehe...
ko x pe la redah je depan mata kut wua wua wua wua...
aku ni rabun x nmpk...
korang kecoh br ku tau Mr Os datang..

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.