Thursday, January 26, 2012

Jumaat di HKL





Jumaat lepas aku dengan fara pegi HKL….
Tak sangka min kena tahan wad…
Khamis mlm jumaat min kena tahan 
coz sakit perut yang melampau…
Bila check ada apendik dan ketumbuhan sebelah ovari…
sangat mengejutkan....
Mungkin sebab pemakanan sekarang macam2 perisa….


kesian min...dh makin kecik kawan aku sorang ni...
aku ni pulak makin sihat..risau aku...


Apendik min lak hampir nak pecah tu pasal kena operate…
Buang sekali ketumbuhan yang ada tu…
 aku siap bawak kamera ok ambik pic ktorg bertiga...

Apa itu apendiks?

Apendiks adalah lebihan pada usus perut. Sekiranya berlaku jangkitan ia boleh menyakitkan. Apendisitis yang teruk boleh menyebabkan apendiks pecah dengan pembentukan nanah di dalam rerongga abdomen atau peritonitis (jangkitan rerongga abdomen).

ini aku main snap je...
janji ada muka kami bertiga dh memadai...


Macam2 cite aku nk create dalam blog ni aku hari ni…
Tapi otak aku agak slow skit hari ni coz ngantuk…
Bagus la sekarang min dah berehat kat umah…
Duk hospital mana selesa… dh la panas…
Aku dengan fara pegi pun boleh sesat jap…
Min punye pasal kan 12pm dh sampai…kesian x leh masuk…
Hahaha ingat2 lucu je…leh lak tawaf 2 3 kali jln depan pintu b…
Nak masuk wad blm masa melawat lagi…
Punyer la malas.., kete ada sanggup naik teksi…
Dh la naik teksi driver leh lak x tau HKL tu ape…
Hampeh je… aku jugak yang tunjuk jalan…
bila sebut hospital besar baru tau…ape la….
Aku dengan fara dah bengang...min punye pasalkan…
Kawan sakit mesti la lawat…tp x sangka sampai ada ketumbuhan….
Aku harap min makin sihat hendaknya….
Minggu lepas nk story x sempat..sibuk dengan kerja last minute...
dan nak balik kampung!!!!!!!






No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.