Thursday, August 26, 2010

KeReTa AkU CaLaR LaGi !!!!!!!!

Uuuuuwwwwwwwaaaaaaahhhhh kereta aku calar lagi !!!!!!!! petang smalam baru aku perasan tu pun coz saiful perasan....dahla sebelah kiri kemek calar lagi cat pun tanggal nak kena repair semula...tambah pulak bucu sebelah kanan bahagian belakang calar lagi...budak rumah aku si rose yang buat...habis kete aku....jenuh aku fikir bila la kete aku kena himpitkan...tergores tu..huh cian kete aku...petang ni nak bawak g bengkel...tengok leh cover ke x..if polish x cover jugak...jawabnya kena cat semula la bahagian belakang tuh...kesian la pulak kan time2 nak raya ni banyak pulak halnya...adui pening kepala aku...dengan gear kereta aku longgar ntah2 spring gear patah lagi...semua pakai duit!!!!!!! kopak la bulan ni...dengan air cond kete aku problems..huh banyak betul masalah..sabar je lah...pening kepala aku pk..ye lah semua pakai duit..tghr ni kuar dengan eyna pegi proton check gear dengan air-cond leh lak wat hal..esk ptg dah nak balik kg saiful..so kete pun kena ok la..tambah lak gear nasib baik manual if auto peh lagi parah aku..huh3x...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.