Monday, August 23, 2010

PaGi YaNg InDaH

Terasa hari ini pagi yang indah buatku...seawal jam 4 pagi aku sampai di hentian putra..selamat sampai ke KL jua...bertolak dari Dungun jam 10 malam akhirnya selamat sampai ke destinasi yang dituju..Mengenangkan hal semalam pasti hati terasa sayu...Tapi hari ini menjadikan aku ceria kerana hari ini aku nak sambut birthday teman sebilikku cik norkiah hehehe....be surprise...yang lucunya td pagi la menunggu si nurul datang ambik aku adui lambat tul..call sebelum jam 4 pagi lagi sampai2 jam 4.30 pagi...mesej kat si nur "kat ne?aku dah sampai ni.. " yang nur balas la "baru nak kuar rumah" 10 minit aku tunggu x sampai2 lagi aku mesej lagi... " mana korang?nak terberak aku tunggu ni.adui ada gak berak dalam seluar jap g hu3x.. " boleh pulak minah tu melayan mesej lawak aku..apa yang dia balasnya... "berakla dalam seluar,jap ar otw ni.."otw diaorang kat 20 minit pada hal dekat je..ye la masing2 liat nak bangun pagikan...tergelak sorang2 aku mesej dengan si nur td pagi..driver teksi duk tengok je aku bengong tul...nasib baik ada mamat sorang ni duk tengah menunggu jugak..dalam hati aku cakap sebelum mamat ni bla baik la aku bla dulu kan...nasib nurul sampai 4.30 pagi so x la aku keseorangan...bukan aku berani sgt nak bertapa kat c 2...pulak aku sorang diri perempuan lak tu so x leh la nak buat berani sgt kan..pagi ni sampai je ofis punch terus g ofis fara bersembang..malas nak masuk ofis aku lagi...ada la topik nak cakapkan..tapi tu la kena sabar hehehe....nak dapatkan bahagia bukannya mudah..kena usaha,berdoa dan bertawakal kepadaNya...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.