Friday, August 13, 2010

HaRi Ke-3

Tenangnya rasa hati pada pagi ni....cuma tadi pagi otw g keje kat segambut jalan jam...x pasal mesej fara mintak tolong punch...minah tu leh buat senyap je dah tlg punch...alih2 aku call rupenya dia dah punch..saje je nak aku call ngek betul fara membazir krdt aku hehehe...jam 5 pagi bangun bersahur...kesian nurul,kak ayu perut masuk angin....aku jangan cakap la memang hari2 masuk angin....pagi ni pegi keje dengan kete nurul..kete aku tinggal kat umah..kak ayu pulak balik Taiping...pas sahur tadi pagi aku x tido pun...ntah la rasa x ngantuk....tapi adui panas...dah mandi pun panas....berpeluh aku pagi2..memang sihat la..hehehe..bestnya if dapat blk kg..leh buka puasa dengan family..jawabnye kena tunggu nak balik raya la...boleh lak pagi ni masing2 x nak email kan paper cutting...ni dah jam 9pagi...ada gak kena marah nanti....yg mamat sorang tu leh buat bodoh je...setakat taip tajuk paper je kan...semua orang boleh buat..apa salahnye dia emailkan...hari2 duk bergayut ntah ape2....menyalahgunakan hak kerajaan..teruk betul...geram je aku..nasib baik bulan puasa sabar je lah....memang teruk tajuk paper pun x taip habis..aku yang kena settlekan....aku,ain dengan kak gee bising2...leh wat x tau je..adui sabar je lah....if aku bos dah lama tukarkan staf yang pemalas macam tu...x de rasa tanggungjawab pada tugas sendiri.....terukkan...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.