Tuesday, August 10, 2010

RuShInG

Peh!!!!!!!!!penat terkejar2 aku dibuatnya..adik aku si shida punye pasal...bengong jugak coach dia x dapat hantar adik aku kat pekeliling cakapla awal2..x yah la buat budak tu tertunggu2...ngok betul...dia sibuk la duk mesej aku nak cepat...aku ni ha rushing x tentu pasal..ingat dapat kuar ofis macam tu je ke...nak kena isi borang minta kebenaran kuar...budak tu tau nak cepat je..nasib baik adik e kalau kawan jawabnye tunggu aku habis keje la beb...keje giler namanye..dengan aku dah dpt pelepasan kuar leh pulak kete aku kena block..celah mana aku nak kuar kete aku...naik balik g jumpa eyna pinjam lak minah tu punye kete...adui dah la auto kan park kete lak rapat...jenuh aku nak kena hati2 kuarkan kete eyna..silap aku tekan minyak mampus aku hentam kete orang..x pasal kena ganti...nasib baik berjaya kuarkan kete eyna dr parkingkan...sebab nak cepat boleh je aku drive kete auto dengan jayanya hahaha...cuma time stop tu la nak kena tukar normal....tercari2 aku...hehehe...yg si shida lak siap hendap sape lak berhenti depan rumah...siap tanye bawak kete sape...banyak tanye pulak minah tu...dah la otw nak ke pekeliling jalan sedikit sesak..dengan siap ada polis trafik lagi..adui belum bulan puasa jalan dah sesak...padahal baru jam 3pm..x faham betul aku dengan KL ni..dah hantar si shida mesej pulak aku nak sijil ijan...aku mana nak ingat dia nak cepatkan...tanye aku dah kat mana..hmm...bertuah punye adik..aku dah nak sampai ofis x kuasa aku nak pusing balik...dah la jalan sesak...bawak pulak auto bkn cekap sgt pun...tapi ok la x yah nak tukar2 gear kan..tekan minyak je...tu la kelebihan auto drive kete agak relax dan tu sesuai bagi orang pemalas hahaha...jahat je aku kan...apa pun syukur alhamdulillah si shida pun dah naik bas masa aku dah sampai ofis dh siap park kete..so lega...walaupun rushing keselamatan harus diutamakan....kepenatan aku hari ni...gara2 adik aku si shida sayang....

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.