Wednesday, August 11, 2010

1sT dAy RaMaDhAn

Hari pertama bulan ramadhan rasa tenang je...tambah lak seawal pagi 4.45am aku bangun kejutkan budak2 umah aku...x kejut x bangun sahur la jawabnye...tapi aku ngantuk....walaupun x leh pose tapi aku sahur jugak la kan...nak makan kat ofis segan...ye lah menghormati orang2 yang berpuasa....pagi2 aku call mak aku...kesian mak aku demam...lutut lak selalu sakit,lenguh...adik2 aku bukan nak tolong mak aku buat keje umah...adik je perempuan tapi pemalas...ingat mak aku tu muda lagi ke....nasib baik shida balik hari ni...minah tu rajin la menolong....papa aku lak esk kena g Peneng bertugas selama 10 hari kat sana...ada ape erk kat Peneng aku sendiri pun x pasti...adui ngantuknya...nak je sambung tido..tapi masa datang park kete kat medan selera macam x ramai je orang dtg keje hari ni..mungkin ada yang ambik cuti kut nak merasa 1st day puasa berbuka dengan family tersayang....x pun malas hahaha....adeh tetiba je rasa perut memulas...jap2 g ada jugak ke toilet ni...petang ni nak masak berbuka sekali dengan nor,nurul...kak ayu x tau la berbuka puasa kat luar ke kat umah...si rose jangan cakap la...sah2 la kat luar berbuka puasa dengan si dia....tengok je lah kemeriahan berbuka puasa untuk hari pertama di bulan ramadhan yang mulia ini....bulan yang penuh dengan keimanan...

1 comment:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Nana...Ooo tak pose ye ?
patut ar muke nampak berseri-seri je ? hihihi...

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.