Monday, August 02, 2010

DaPaT Hs BaRu !!!

Best semalam aku dapat hs baru...hehehe si dia belikan...murah x pe janji baru hahaha...dah pakai 2 hs 2 nombor so x yah nak pening2 pk nak pinjam hs adik aku...hs LG pun aku dah ambik 31hb Julai 2010...huh melayang RM120...tu la ganas sgt..dah tau slide jgn la tolak ganas sgtkan..kereta nak x nak kena buat hujung bulan 8 ni..adui tunda lagi...sebelum balik raya aku repair la kete bagi cantik semula...semalam pegi i-city huh best banyak giler gambar aku ambik tapi ada dengan adik aku..dah dapat nanti tau la aku masukkan dalam blog aku ni hehehe...sebelum ni nak masuk dekat dengan i-city x yah bayar tapi skrg RM10..adui mahal...so parking la kat luar jalan kaki skit..penat jugak la asyik bergambar je..tapi x kisahla janji puas hati...pagi ni kat ofis lak aku agak keletihan...ye lah semalam berjalan sakan dari tghr sampai malam...adeh penat...balik keje nanti nak kena basuh baju..adui malasnya...kete lak kotor..bonet kete yang besar pun dah x de ruang..macam2 aku sumbat...nak kena kemas lagi...hmm...bila masa aku dapat rehat aku pun x tau...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.