Friday, August 06, 2010

I-CiTy LaGi

Tadi masuk ofis jam 3pm....best ain belanja makan kfc..aku pegi dengan kak gee,yana,ain dan aku..kira ber4 la kan...nak dijadikan cite td kuar la 12.30pm konon nak g sogo..alih2 sampai sana peh jalan jam giler...kul 1.30 baru kuar dari kl..1 jam terperap dalam kete..dah tu kak gee ajak makan kfc kat kepong je...cian betul....skrg kenyang sgt2 la...tapi aku nak masukkan lagi gambar masa kat I-City...gambar dengan nor dan nurul..bawak diaorang la coz saiful nak belanja makan..td pagi mintak dengan nurul pendrive..tapi gambar x brape cantik sgt..coz malam tu bateri asyik low je pada hal tu semua bateri baru..bengang je kan...

Kemeriahan di I-City...












sweet je pic ni..tapi nampak aku macam berisi sgt la 
pulak kan..hehehe...
ni lak si nurul huh jenuh nak leh ke ambik gambar coz bateri wat hal..lawak je hehehe...




ni cik kiah hahaha...meriah warna merah gitu aku la ni suruh dia posing kat pokok2 lampu merah hehehe...disebabkan dia suka merahkan...











wat ayu lak si nurul ni..siap peluk pokok..ceh....
dah x tau nak posing macam ne hahaha..blur....
 
e kiah ni konon kat winter la kan....menjiwai suasana di I-City hahaha 


x aci gambar diaorg cerah aku punye gelap...ni aku yang ambik...sweetkan..bab posing cepat je minah2 ni...
suka sgt...saiful ke cik nurkiah kita yang ambik gambar..dah x tau nak posing macam mana lagi...kelakar je siap gelak2... 

ini lak pic aku dengan si kiah...hahaha.....tembam kan...hehehe...  

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.