Tuesday, August 17, 2010

HiLaNg SeMaNgAt HaRi Ke-7 RaMaDhAn

Macam mana nak berikan semangat kat orang sedangkan aku pun hilang semangat....aku kena kuat hadapi setiap dugaan yang datang.baru sikit dah menangis.dah runsing.hilang semangat bukan sebab malas puasa tapi ada  sesuatu yang buatkan aku risau...tapi tu la sabar je lah..kena motivasikan diri untuk bagi semangat kat dia...hari ni dah genap seminggu ramadhan..pelbagai dugaan datang tanpa aku pinta....kenapa begini jadinya..tapi minggu lepas cerita yang menarik aku balik felda kemasul...buka puasa dengan family dia....seronok la jugak...yang paling meletihkan kutip rambutan buang daun2 dr tangkai nak bagi pada kawan2...ada dalam 12-13 plastik yang sederhana besar..banyak giler buah rambutan dapat dr felda tu...kat rumah aku pun banyak..jangan x makan sudah sayanglah nak buangkan...bukan senang  nak dapat...nak beli memang x la kan...hehehe...tapi hari ni aku mengantuk rasa penat rasa lesu....malas nak keje pun ada...ni mata rasa dah ngantuk sgt2....nak tido je skrg ni...hehehe...petang ni shida lak sampai kl..nak kena ambik lagi kat hentian putra...huh memang kepenatan la jawabnya...dah la bulan puasa jalan pulak jangan cakap lah jam...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.