Thursday, August 19, 2010

HiDuP tAk SeInDaH yAnG aKu ImPiKaN

Pagi yang suram...hati yang suram..wajahku yang suram...tidak seperti dulu....bila kita dah ketahui hal yang sebenar mana mungkin aku akan seceria yang dulu...satu masa aku terpaksa terima jua realiti akan kehilangan seseorang yang aku sayangi...aku harap aku punya masa nak jaga dia selagi dia hidup selagi dia bernafas di dunia yang fana ini...Banyak perkara x terduga telah berlaku dalam hidup aku....memang sukar untuk aku lalui dengan hati yang tabah...walaupun pahit terpaksa jua aku telan...sedihnya hari2 yang aku lalui kini...hanya aku dan dia mengerti rasa sedih di hati ini...pada siapa untuk aku menumpang kasih seandainya dia telah tiada...persoalan yang tak mampu aku jawab...suatu hari nanti pasti aku merindui dia...rindu yang tiada penghujungnya..hidup hanya bertemankan kenangan yang telah tercipta selama aku mengenali dia seadanya...terima kasih Tuhan atas pertemuan yang telah Engkau berikan kepadaku....

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.