Wednesday, September 01, 2010

MaCaM mAnE....

Hari ni aku puas hati sebab cina yang langgar kereta aku dah kena saman...padan muka dia..tghr td tergerak hati nak call balai tanye macam mana report aku...tapi tu la x tau insurans boleh claim ke x...tapi ada cina tu cakap boleh claim...ye la aku malas la nak pinjam duit member utk repair kereta...tu pun dalam RM400..dah la nak raya...if buat pas raya pun boleh..tapi papa aku cakap nak buat kat Dungun..nanti guna duit papa aku..malas lah nak susahkan papa aku..aku yang pakai kete baik aku yang repair dengan duit sendiri...pening aku pasal kereta ni..aku x langgar kereta orang..orang lak hentam kereta aku...memang bengang!!!!!!!!spring gear dah tukar...air-cond pun dah ok...tapi tu la body kereta kemek,calar adui sgt2 bengang!!!!!!!jumaat pagi aku ajak min temankan aku g balai..nak beli report..x leh claim insurans macam mana erk...sah2 la aku kena pinjam duit dengan member aku...adui pening kepala pk pasal kereta kesayangan aku tu...cian aku huhuhu...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.