Wednesday, August 04, 2010

tErLeWaT !!!!

cite pasal semalam.... 3 Ogos 2010...e ngantuknya dah la sejuk..dah bnyk kali menguap ni...adui cepatla masa berlalu ngantuk sgt....nak tunggu sampai maghrib huh lama lagi...memang x bermaya la ptg ni...apa tak nye puasa katakan..minggu depan dah nak masuk bulan ramadhan minggu ni aku baru nak ganti pose..lagi 1 hari tinggal...si kiah dengan nurul pun pose jugak hehehe ada geng nak buka pose ptg ni..pas buka pose solat2..siap2 gerak ke Shah Alam.malam ni saiful nak belanja cik kiah dengan nurul makan...pas tu nak g I-City...memang best la malam ni ambik gambar lagi...pakai cantik skit baru meriahkan....dah lama x pakai cantik skit...asal kuar je jeans dengan t-shirt...

Dan cite hari ni aku lewat bangun tadi pagi..si nur pun sama...aku dah set time 5.30am alih2 aku sambung lagi tido..apa taknye penat giler...semalam aku bawak nur dengan nurul g I-City hehehe..saiful lak belanja makan pas makan tu la g I-City seronok la ambik gambar lagi tapi masalahnya bateri lak asyik low aku pun x tau nape...nasib baik hs si nurul leh ambik gambar tapi tu la x banyak sgt..next time pegi dengan kak ayu pulak...bagi gegar kat i-City tu hahaha...yg best kat sana pun coz lampu2..then leh ambik gambar banyak2...lepak2 dengan ada tv tu yang seronok...leh la cuci mata...mujur la si fara baik hati punch card utk aku..2x aku mesej nak call dah malas...dah tau minah tu pagi2 hs sentiasa kat tangan hehehe...lawak je aku dengan nur leh lak bangun 6.45..sah2 la x sempat kan...nak x nak mintak je sape2 punchkan...janji x lewat sgt sampai kat ofis.....semalam pose hari ni malas badan letih...rehat pun x cukup....hehehe....jap g nak tapau makan sarapan dengan si fara debab...laparla...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.