Monday, August 09, 2010

sAkIt HaTi !!!

Sangat2 sakit hati sebab ada orang dengki dengan aku...macam siot je...aku x kacau dia x yah la kacau aku kan...e rasa darah nak naik kepala macam nak meletup je...apa tak nye sesuka hati suruh aku buat memo...e dia tu sape kerani jugak jangan nak belagak jadi bos la...dah la masuk kuar ofis sesuka hati dia geram je aku kan...ko punye keje ko buatlah sendiri x pasal lak nak suruh aku..x kuasa aku nak melayan...sakit je hati ni...rupenye dia la yang sibuk melapor pasal punch card aku...aku ni x la seteruk dia kan sibuk nak melapor kat pegawai..lapor la aku x heran macam aku jahat sangat...setakat masuk ofis goyang kaki makan gaji buta baik x payah datang keje x susahkan orang....e manusia ni kadang ada jugak rasa x bersyukur..dah Tuhan bagi sihat sempurna badan patut bersyukur ni x masih x sedar diri...e betullah dasar x sedar diri..jangan ingat diri tu bagus sgt...peh bengang,sakit hati,nak marah semua ada...nak maki hamun pun ada..huh tahap kesabaran dah mula tipis...adui sabar je lah...ikutkan hati nak je cakap lepas tapi fikir x nak gaduh2 kat ofis..aku pun tau lagi nak jaga air muka aku ni...dah kerani wat la keje cara kerani jangan nak belagak macam bos !!!!!!!!!!!!!

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.