Thursday, August 12, 2010

Hari Ke-2 Di Bulan Ramadhan

yes!!! hari ni aku dah boleh menjalani ibadat puasa...hari ni dah masuk hari ke-2 di bulan ramadhan..tapi aku 1st day puasa la kan hehehe..x pe janji leh puasa cepat..dah la semalam susah giler nak tido...pagi ni asyik menguap je...ntah yang ke berapa kali aku pun x tau...nasib baik tadi pagi nurul kejutkan nur kul 5 pagi jugak aku rasa...jam 5.05am baru nur kejutkan aku nak puasa ke x...peh nak boleh ke bangun punye la liat...tapi paksa diri la kan bangun siap mandi wajib lagi semangat  nak puasa hehehe....5.20 baru aku bersahur dengan diaorg..menu macam bese la oat dan coco crunch...janji sahur dari minum air semata-mata kan  lapar pulak...semalam x leh tido aku teringat kat mak aku..huhuhu rindunye kat mak aku...kesian mak aku demam,lutut lak selalu sakit..x sabar nak balik kampung...x pasal semalam nangis...huhuhu...hari ni x tau nak masak ke x..semalam masak...rasa jugak kemeriahan nak berbuka puasa...beli x syok la...ptg ni semua ada kat rumah memang bestla buka ramai hehehe...adui perut ni pagi2 dah masuk angin...senak dah perut...hehehe nak sambung wat keje lak..nanti aku coret lagi di pages yang lain lak kuang3x....

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.