Monday, August 09, 2010

Pagi-Pagi Accident !!!

Selamat pagi...minggu ni dah masuk bulan ramadhan tapi sayang aku x leh puasa...memang x bestla...tapi nak wat macam ne kan...nak dijadikan cite pagi-pagi lagi dah accident kat selekoh depan lembaga peperiksaan..aku agak dalam 6.30pagi la..aku lalu dalam jam 6.45pagi masa tu kete dah bawah lori..peh mmg teruk...kat situ la jugak aku accident..honda city himpit kete aku sampai skrg kes tergantung teruk giler sarjan tu...kes macam tu pun x leh nak settle kan....bese la kan kete besar mana nak mengalah...x pe la satu masa kena jugak balasan...x tau la macam kes tadi pagi...mmg jam teruk la kat jalan tu...nasib baik aku sempat break dah la aku bawah laju time tu huh bahaya...asal nak masuk bulan puasa je nak raya je accident....peh mmg bahaya lah...pas ni aku kena hati2 skit...papa aku pun x yakin dengan aku drive kete laju...jangan dikatakan papa aku pakwe aku pun same..kena marah ada hahaha....tapi tu la x pernah serik...baik aku beringat kan...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.