Tuesday, August 10, 2010

LeTiH....

pagi2 lagi perut dah sakit..senak perut aku...dah la period adui letih,lesu rasa badan pagi ni...rasa nak balik rumah sambung tido pun ada...ptg semalam patut balik lewat tapi jam 5pm aku dah cabut balik...x kuasa aku nak keje lebih masa..tolong apa yang termampu sudah..bukan keje aku pun..keje bawah bos adatlah dapat arahan last minute...pagi ni tarik muka pulak...padan la dengan gaji dengan kenaikan gred bukan selalu pun bos bagi keje macam tu...dah la petang smlm aku makan ubat tahan sakit...sampai mata pun dah x larat nak bukak...e tahan je mengantuk...dengan pagi ni pulak perut aku x brape selesa...bese lah perempuan datang bulan macam2 ragam la jawabnye.....shida pulak nak g jengka hari ni...nak pegi jumpa kawan kat UITM Jengka...smlm siap pegi tesco cari barang stok untuk bulan puasa..aku pun beli oat dengan coco crunch...tu pun siap pujuk si nurul dengan nor ajak g tesco beli apa yang patut....kira pujukan aku berjaya la kan hehehe...mlm ni puasa la...esk dah masuk bulan puasa....so x mati kelaparan la aku di bulan puasa nanti..nak kena diet jaga badan...nak slim macam dulu...rindunye pada diri aku di tahun 2007...aku x suka dengan diri aku skrg.....skrg aku dah jauh berubah aku rindu pada kehidupanku yang dulu seawal remaja...tiba2 je rindu kat mak...rindu kat family...aku letih dengan cara hidupku skrg....

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.