Friday, August 20, 2010

BaLiK kAmPuNg !!!!

Ye Ye hari ni balik kampung !!! wah seronoknya dapat bersahur dan berbuka dengan family hehehe....malam ni tiket aku jam 10 malam naik utama ekspress...adik aku pun shida balik jugak...tau pun nak balik dari duk rumah aku x buat ape...keje dia pun start 1 September nanti....konon ada training tapi tgk dia pun macam malas je hehehe..bese la bulan puasa penat la kut....balik semula ke KL ahad malam..mungkin jam 4-5am aku sampai la kat hentian putra..nasib baik nurul ada boleh tlg hantar dan ambik aku kan..lau x si dia la yang kena pikul tanggungjawab...ingat balik ni nak bagi tau papa aku yang aku nak kahwin tahun depan tapi macam takut pun ada...ntahla mak aku cerewet...if papa aku lain la senang skit...tapi susah jugak...balik ni bagi tahu je lah tahun depan sampai jodoh aku nak kahwin...x nak dah duk bujang...bercinta lama2 nanti x kahwin macam mana...kan aku yang frust...x pernah2 balik kampung nak cakap pasal kahwin...peh masak aku kali ni...belasah je lah..x bagi kena pujuk lagi la...restu family penting nanti x bahagia hidup aku jugak yang merana nanti..boleh percaya ke aku ni nak cakap kat papa pasal kahwin??? nak x nak ke berani sampai bila nak hidup bujang?? aku bukan budak2 lagi dah dewasa kena pandai la buat keputusan..hope kali ni aku x salah pilih...adui sesak jugak nafas aku nanti nak bagi tau...tapi hentam je lah...malu la aku nanti...huhuhu....

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.