Friday, July 30, 2010

sErI pAcIfIc HoTeL

macam ni..x pasal kena pergi seri pacific hotel jadi urusetia media registration..malas giler nak pegi..puan pulak ajak pegi...mintak2 kak gee la pegi...aku dah la pakai sempoi je..bukan aku suka sgt jadi urusetia ni..jaga ofis lagi bagus..booking kete jam 11am ni..folder x siap2 lagi...program start dalam jam 3pm..ni program Media Conference MNZFTA..kena call semua pengarah kanan lagi nakkan kehadiran diaorg..x de nak kena hantar wakil lak..nanti seat MITI kosong pulakkan..hbs semua banyak bz dengan meeting kat luar...kelam kabut pagi ni...semua buat keje last minute memang aku x suka..tapi tu la nak x nak kena buat nama pun keje...dah siap sign kan masa mula2 keje saya yang menurut perintah kena bertindak mengikut arahan la kan...bersungut macam mana sekali pun kena jugak..e sabar je lah...dah tu yang bos aku lak suka ambik keje orang x pasal kelam kabut dan menyusahkan...dah tu salah dah kena wat keje banyak kali...semua orang bengang je...nak kena kuar masuk FAQ dengan background salah je copy lagi if skit x pe ni 100 huh memang sengal lah..dah tau ambik keje orang x payah la nak susahkan semua orang..macam mengampu pun ada adui la... susah la if gov dah mula ambik orang swasta kan bagi kontrak konon nak ubah cara keje lebih bagus..tapi aku tgk swasta macam ada tujuan diaorang tersendiri lagi bagi orang bisnes....banyak benda la diaorang akan tahukan...aku x berani la nak cakap sgt...isu macam ni sensitif setiap orang ada pandangan masing2...yang pasti kontroversi macam dalam melodi huhuhu....

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.