Wednesday, July 14, 2010

Adui...Sakit....

apa malang nasib aku hari ni perut sakit...senggugut....
ubat pulak tinggal dalam kete...kete pulak aku tinggal umah...
hari ni datang keje dengan nurul aku malas nak drive...
kebetulan pulak nurul balik awal keje hari ni...adui la..sakit...
e x baik jugak tengahari ni aku heret farah balik umah..
kena makan ubat la jawabnye..dahla aku x suka makan ubat...huh cian....
dengan pagi tadi kena jaga kaunter kejap..
walaupun kejap aku x senang duduk la..dah la x tahu sgt pasal kaunter dengan x pakai badge miti...
tu pun terpaksa...nasib baik farah ada temankan aku...tu pun cuak kiteorg....hahaha...
nak stop jap x tahan sakit !!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.