Wednesday, July 28, 2010

SaLaHkAH aKu ???

huh x sangka lak minah tu terasa dengan teguran aku... maun x nye aku sound dia langsung terasa sampai ke hati..huh manja x bertempatkan...susah jugak orang macam ni...lantak lah...nama pun keje sendiri mau ingatlah..x kan semua orang nak tingalkan ofis kan...be profesional la beb...sengal je orang macam ni..dah la gred naik gaji naik x yah la malas sangat nak wat keje..ko punye tugas jaga bos wat cara jaga bos la...ape la pemalas sgt...muka je nampak lembut tapi hampeh je...x kan salah aku kut sound benda yang betul kan..nak datang keje duk relax...,x yah keje duk rumah bertapa la selama mana yang ko nakkan...e geram aku...selama ni aku pendam jerk ni aku luah kat blog puas hati aku...banyak keje je buat muka pas tu campak keje kat orang lain..peh menyampah betul aku orang macam ni..aku pun malas jugak if keje tetap aku buat walaupun mulut aku kadang2 macam haprak jugak...tapi keje tu  kan tanggungjawab aku tetap buat..ini minah ni buat muka poyo lak dengan aku...badmood semacam...lantak ko la janji aku cakap perkara yang betul....huh sengal je....

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.