Thursday, July 15, 2010

Adakah Mimpi Itu Kerinduan....

Selamat pagi buat diriku... penat sampai ofis jalan cepat nak kejar masa... park kete lak jauh dari ofis...jalan kaki je dah ambik masa 5-10 minit...huh mengah bese lah jarang senaman.. badan pun makin berisi hehehe.. semalam aku termimpikan insan yang dah lama aku x jumpa..tetiba je dia muncul dalam mimpi aku... adakah mimpi itu kerinduan atau hanya sekadar mimpi...atau memang bila kita mimpi atau ingatkan seseorang dia juga seperti aku...aku sendiri pun x pasti...pagi ni hati aku rasa sayu dan sedih mengingati perjalanan hidupku umpama mimpi yang tiada kesudahannya...ntahla..bila kita sedang bercinta pasti banyak dugaannya.. cinta buatkan aku rasa bahagia rasa dicintai dan mencintai..buat aku sentiasa dalam kerinduan... kenapa mimpi sentiasa ada dalam tidurku... benarkah mimpi itu kerinduan???? jika benar sejauh mana kebenaran itu aku sendiri tidak pasti...  yang pasti aku hanya rindukan dia untuk tiap saat,detik dan waktu.....

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.