Wednesday, July 28, 2010

SeRaBuT !!!

e pagi2 dah serabut... tudung x jadi..tau pakai tudung lain jerk hampeh tul..dah la kena naik tingkat 16 kena tunggu student PTPL dari Terengganu sampai..huh serabut,bosan semua ada bersemak kepala otak aku pagi-pagi macam ni...hs lak wat hal bengang jerk...nak kena repair...tengok la nanti aku beli hs nokia baru yang murah sudah..beli mahal2 pun ganas jugak aku pakai..asyik jatuh jerk..hujung minggu x tau nak ke mana..eh g mandi air terjun best jugak...huh cari tempat yang tenang...adui pose lagi 2 hari nak kena ganti...kete lak x repair lagi...banyak lak aku pk hari ni..macam2...keje ada la tapi buat skit2 nanti bersemak kepala aku...makin serabut la jawabnya...nak layan pages soal hati  sunyi sepi ku rasa huh....kesian...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.