Thursday, July 08, 2010

Hari Ni Aku Berkursus...

          selamat pagi buat diriku dan juga semua...hari ni aku pergi kursus..
e paksa diri huh agak malas nak bangun pagi td..
x bangun jawabnye aku x g kursus la..malas giler apsal la nak kena kursus jugak..
dimansuhkan lagi bagus...dah la smlm aku EL...
kepala sakit 4x bangun 4x aku tido..bengong kepala aku...
kesian aku ingat tahun ni nak simpan cuti tapi dah tolak dengan cuti raya tinggal lagi semggu...
aku ni banyak ambik cuti,mc...bosannye keje duk umah lagi best..
then bulan2 org bagi aku duit belanja syoknye aku suka....
aku x nak karang panjang2..bertemu lagi dimggu hadapan hehehe...
sebelum aku gerak jam 10pagi ni sempat je melayani blog aku 
tanpa gangguan sesiapa hati pun terasa damai....
lupa pulak nak catatkan sesuatu..semalam adik aku mesej... 
bagi tau wan aku dah keluar dari hospital...
lega la jugak..wan skrg kat kuantan..cik ani aku yang jaga..,
 dr duk sorang2 x de sape jaga e bahaya...
pas ni aku kena rajin2 la ke Jerantut melawat wan aku...
 selagi dia masih bernafas di dunia yang fana ini....amin....

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.