Thursday, July 01, 2010

Selagi Mampu Ku Kejar Masa

Khamis,1 Julai 2010
Hari yang paling menyesakkan aku hahaha...bangun tido 6.15pagi.dah la dari s.alam huh bangun mengejut lak tu.nasib baik kepala ok..buat kepala aku sakit ada jugak malas g keje hehehe..tapi x leh dah selalu sgt mc dgn cuti rehat...bangun2 terus mandi,siap2...solat subuh aku ntah mana2 dah..huh teruk btl...kuar umah pecut kete la nak kejar masa punye pasal..masuk jam 7.30pg.gerak 6.45 pagi dr s.alam..mana la sempat...aku budget x sempat la..yg x leh bla pas tol batu 3 huh jalan jam.. tobat tak sempat sampai ofis sblm 7.30pagi.. call la si dia tanye if ikut jalan subang mcm ne kan... aku ikut jelah sign board huh nasib betul kan... pecut sampai 100-120km/jam... tapi tu la laju aku pun risau...aku ni pun dh brape kali accident..so lau boleh nak elakkan...aku pulak jenis kalut skit la kan bila nak kejar masa mana tak nye awal bulan 7 nak jaga punch card la asyik ada cr dgn mc je muntah nanah dah aku tgk..huh x cantik rekod kedatangan kerja aku...dah nak masuk tol jalan duta banyak pulak kereta...apa lagi call org ofis la mintak tlg punch kan takut x sempat...nasib baik sudi hehehehe....bila dah punch so kira bawak kete pun agak lega tapi still laju huhuuhu...yang best nye aku sampai ofis sblm 7.30pg...hahaha berjaya..selagi mampu ku kejar masa pasti!!!!

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.