Wednesday, July 21, 2010

NgAnTuK....

pagi-pagi dah ngantuk...memanglah ngantuk tido pun kat kul 3.30am...skit2 aku g toilet..minum teh ais punye pasal lah semalam... huh sampai x leh nak tido aku... nasib baik ada epul leh gak mesej dengan dia sampai kul 3.15am...hehehehe... tapi tu la nak tido x leh..skit2 g toilet... nak sangat teh ais..tu pun mintak tolong kak u yang belikan..dah 2 hari kempunan nakkan teh ais bese lah orang pose...tapi hari ni aku x pose coz perut lapar giler smlm..siap mainkan irama keroncong macam2 bunyi ada hahaha...pagi2 sampai ofis dah nampak muka fara...suka aku..bukan ape rindu nak lepak macam dulu kat ofis dah x leh..dalam pemantauan so kena jaga lah atitude la jawabnye.....tau pulak aku beringat huhuhu...pagi2 dah ajak fara g sarapan..sebelum jam 8am dah siap makan...memang awal la kali ni...so perut pun dah kenyang..keje je x settle2....I have work to do right now...will be continue..hehehehe...

2 comments:

chocolate said...

ntah...ngulor je tau...aku jgk yg kne

NaNa said...

bese lah ko yang kena sape lagi kan hehehe

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.