Tuesday, July 27, 2010

GeNaP 3 TaHuN

Hari ni genap 3 tahun aku bekerja di MITI...cepatnye masa berlalu aku masih hidup single...26hb Julai 2007 aku lapor diri di Putrajaya..and 27hb Julai 2007 aku lapor diri di MITI....pejam celik dah 3 tahun aku di MITI...walaupun dah 3 tahun aku belum mendirikan rumah tangga...teringin nak kahwin tapi mungkin jodoh belum sampai...semalam aku puasa tapi hari ni malas..mungkin esk..lagi 2 hari nak kena ganti..lagi 2 minggu dah nak masuk bulan ramadhan..moga tahun ni menjanjikan yang terbaik buatku...21hb 8 birthday achik dengan nur...nak kena beli hadiah lagi...kopak lagi bulan ni..dengan dh buat budget untuk raya..ish pagi2 aku dah banyak pk...tapi ptg semalam berbuka puasa seronok..suasana pun agak meriah...cuma si rose je x de..minah tu sibuk memanjang...tgh malam baru balik...malam ni nak kena hantar nurul kat hentian putra..minggu lepas lagi dah booking aku hehehe..takut aku x de...kak ayu x bawak kete..si rose lak jarang ada...beselah partime insurans..huhuhu...bestnye si nurul cuti sampai hujung minggu ni..penat la tu...kesian....aku tunggu eyna sampai ofis ni..dah siap order nasi kerabu ayam tu...nur dengan nurul punye sekali..jam 8am dah janji dengan diaorg..nanti kelaparan lak..teh ais dah order kat farah..minah tu sarapan dengan si linda pagi ni kat LHDN...dia ingat aku puasa hehehe nasib baik aku dah order kuang3x....nanti sambung lagi..take a break i have to do work right now!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.