Tuesday, July 27, 2010

SuRaT PeGuAm ???

x pasal dapat surat dari peguambela & peguamcara...
aku x bayar lagi bil celcom aku RM157.60 e kecoh!!!!
bukan RM15K pun...teruk betul...nanti2 la aku bayar..
no celcom tu pun dah lama aku x on kan....
tengokla dah settle pasal kete,raya baru aku bayar kut bil hs...
banyak nak pakai duit ni...kopak la beb...
padan muka aku tu la suka sgt tangguh2 kan....
kan dah sampai surat..ngek betul...cuak je aku kan...
buka2 baca rupanya bil celcom x bayar....aku bayar lah..nanti susah lak....
lain x aku kena beringat....bukan banyak pun...
saje je cari masalah....

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.