Friday, July 30, 2010

PaGi YaNg MeMbOsAnKaN

Bosan la pagi ni.. fara x de kursus kat cherating bestnya...tau x pegi kursus minggu lepas ikut yang ni lagi best..ada fara,linda,rose mana2 member aku yang boleh masuk satu kepala baru la best kan berkursus...dah tu g pulak cherating adui memang bestla...tenang kepala otak..siap leh cuci mata lagi...petang semalam aku dah hantar hs kat kedai..RM120 tu..melayang lagi duit...dh nak masuk bulan puasa,nak raya lagi makin banyak lak kuar duit dah macam air laju je...mana lah x kopak aku kan...kete x buat lagi tuh peh kering kontang gak aku jawabnya kesiannye....tapi masalah kesihatan masih mengganggu aku e x selesa dah mula nak stress adui sabar je...semalam g shah alam ambik hs dengan shida hehehe pinjam adik aku punye...huhuhu nasib baik ada hs lebihkan..aku pun kena ada koleksi hs senang skit...susah bila hs x de...dulu boleh la skrg x la..hs tu je lah penghubung aku dengan family dan kawan2...x lupa jugak si dia hahaha risau dia aku x de hs..dah la kat ofis ni leh kata semua orang x de utk unit aku lagi la bosan...perut dah meragam..adui...toilet la jawabnye huhuhu...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.