Tuesday, July 13, 2010

Pic Aku Di Bagan Lalang,Sepang

inilah antara gambar aku semasa kursus di Hotel Seri Malaysia....posing je lebih hehehe....tukang ambik gambar nye cik linda kita yang tak bertauliah hahaha...nice picture's....


Gambar ni aku dapat dari kak sal....banyak sangat gambar yang ada..aku pilih mana yang perlu je lah hehehe....


gambar yang ni pulak memang hari ke-2 dan hari ke-3..siap aku g jogging dengan linda kat pantai..terserempak dengan kak sal ape lagi joint sekali la....banyak aktiviti berkumpulan...macam2 ragam dan gaya hehehehe....


No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.