Tuesday, July 06, 2010

Pergi ke Tak...

             Tak tau nak pergi ke x kursus khamis ni..e malasnya...tak pergi x cukup la pulak rekod kursus aku nanti..dah la nak 7 hari setahun e malas sgt2...lagipun x de geng nak sembang sepanjang kursus nanti.ajak farah dia x nak ajak min lak mata x elok lagi..x pasal semua peserta kursus kena jangkitan sakit mata..x pe la paksa diri erk...selagi mampu kena jugak la kan...semalam penat basuh kete hehehe..ingat2 semula huh kesian...basuh kete sorang2.ada saiful best la jugak...dengan dia la tempat aku nak manje,bergurau,gaduh,berperang tu la satu-satunye lelaki yang aku ada...adui ingatkan dia lagi malas aku nak pergi kursus..setiap hujung mggu mesti lepak dengan dia seronok..ada je aktiviti yang tidak dirancang kita org lakukan berdua...walaupun hanya aku dan dia tapi happy!!!! ala tapi macam malas la nak g kursus...macam mana erk...e pergi ke tak ni...argh malasnye...nak kena kemas baju lagi..bosan dah kursus kat Miti ni..hantar jauh2 kursus best jugak tapi biarlah ada geng kan..belasah je lah kali ni...si linda ada teman aku jugak ada gak la orang yang boleh diajak sembang dari aku sorang2 huh memang mati kutu la jawabnye....hujung bulan ni saiful ada plan nak ke kelantan..tapi x tau la jadi ke x kan...tengok pada budget masing2..nanti kopak lagi.dengan kete aku lagi nak kena repair air-cond,body kete dah kemek kena langgar 2 3 bulan lepas..melayang duit aku nanti...dah la dekat nak raya banyak la nak pakai duit...hmmm..sabar je lah... bila aku nak kaya kan...x kaya senang pun jadi lah hehehe....x pe lah susah dari segi duit janji hati senang dah memadai bagiku...hidup tak selamanya indah...hanya kebahagiaan yang aku ingini....Moga akan ada sinar itu buatku...insyallah....

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.