Tuesday, July 20, 2010

BeNgAnG !!!!

Aku bengang sangat hari ni !!!!!!!!!
bukan keje aku main pas je kat aku....
ingat semua keje aku tahu buat ke...
tahu la aku jaga fail x semestinye no.fail aku tahu....
bengong list fail pun x de...
ada ke nak buka fail suruh aku....
macam aku dah berzaman kat UKK ni..sakit nye hati....
e sabar je...nak marah orang lain semua perkara aku nak bengang !!!
dah la hari ni puasa..

adui banyak betul dugaan...
sakit hati sakit kepala dibuatnya..
cepat la balik...duk rumah lagi bgs..x bersemak kepala otak aku ni...
nape la ada je yang x kena hari ni...
semua dia punye pasal...geramnye...
bengang sangat2 !!!!!!!!!!!

2 comments:

chocolate said...

sabo2.....

NaNa said...

terlebih sabar dh wey huhuhu

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.