Friday, June 08, 2012

BeNgAnG !!!!!!!!!

Petang ni otak x dapat berfikir ok...
disebabkan ada 3 perkara penting tengah pending...
bengong jap kepala ni hahaha....
bulan 3 sign snp tapi x siap2 lagi..
aku x tau SPNB buat keje ke x...
cakap perumahan untuk semua tapi huh...
lembap giler!!!!  
call pejabat peguam aku di fahamkan snp aku tercicir ....
 bengong punyer SPNB....
sape ntah yang buat giler cuai....
aku call pun x de feed back dr pihak SPNB...
senyap pas sudah....


aku dah baca macam2 blog pasal SPNB...
ingatkan aku x kena la kan...
alih2 tu dia aku pun jadi penunggu jgk giler la....
buat keje ke x ni adui tobat bengang!!!!!!!!!

Bulan 4 lak aku beli peti ais samsung...
tu beli kat carrefour ...
sampai hari ni x dapat2 lagi!!!!!!!!!!!!!!!!
mana peti ais nyer x kan stok x de lagi kut...
ni dah bulan 6 kut...
tobat aku bengang!!!!!!!


 lebih kurang macam ni la peti ais yang aku beli....
cuma design lain skit....
baru je call pegawai perkhidmatan carrefour....
tunggu je lah panggilan petang ni...
hope ada lah jawapan yang pasti...
Ini buat aku menunggu memang rasa nk marah la...
mcm ni baik beli cash je....
beli stok yg ada..tggu stok baru lembap kut...
Perkara ke - 3 yang pending album perkahwinan aku!!!!!
masih belum terhasil..
hope si khairul ni dapat siapkan seperti yang aku nak...
 penat la nk menjawab bila mak tanya....
apa tak nyer family nak tengok la album kahwin...
 kesiannyer aku...huhuhu...

 lebih kurang mcm ni la..
tggu je lah album siap baru leh cite kan....
memang terasa diri kini sedang diuji olehNya....
oh Tuhan permudahkan lah segala urusan hambaMu ini.....



No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.