Wednesday, June 27, 2012

JaLaN JaLaN Di ChOw KiT

Selamat petang blog duniaku!!!!!
Tengahari tadi teman kawan pegi Chow Kit.
Jalan-jalan cuci mata kat Chow Kit.
Sebelum ni aku lalu x tengok apa pun...
Giler la banyak je kedai pemborong kat sana....
Aku baru perasan erk...


Member aku jual beg untuk ladies punyer...
boy x de la hehehee...
Ikut dia baru tau ada kedai pemborong kat Chow Kit...
Sebelum ni orang bagi info aku buat bodoh jerk...
Tapi bila tengok rasa jugak nak buat bisnes sendiri...


Ini suasana kat jalan Chow Kit...
masa aku pegi x la sibuk jalannyer....
Cuba petang ni memang traffic jam ok huhuhu....
So pas ni sape2 nak buat bisnes cari je barang kat Chow Kit...
Budget sikit tapi untung berganda hehehe....
Confirm dapat harga yang berpatutan...
Sangat murah dari beli kat luar sana...
Ada rezeki aku pun nak buat bisnes sendiri...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.