Thursday, June 14, 2012

Cinta

Cinta

Seringkali aku berbicara tentang cinta
Kerana cinta terlalu banyak ertinya
Apakah benar aku sedang bercinta
Adakah aku mengerti erti cinta
Dengan siapa aku bercinta
Hanya aku yang memilih siapa dia

Insan yang ingin aku cinta
Itulah dia insan yang bertakhta
Menerima dan mencintai aku seadanya
Senantiasa sabar dan menjaga aku sebaiknya

Tersemat dihati dan jiwa nuraniku
Memiliki cintamu anugerah terindah buatku
Terima kasih atas kesudian dirimu
Mencintai kekurangan dan kelebihan diriku

Indahnya hidup adanya cinta
Cinta yang tulus dan suci
Lahir dari hati dan nurani
Cinta mendewasakan kita
Mengenal siapa diri kita sebenarnya

Setiap langkahku adanya dirimu
Setiap nafasku buat dirimu
Setiap saat aku mengingatimu
Setiap detik jantungku hanya buatmu

Tuhan jagakan dia untuk aku
Dalam tidur dalam jagaku
Hanya dia yang menemaniku
Disetiap ruang nafasku
Hanya dia yang aku ada

Hanya dia yang aku inginkan
Disegenap ruang kehidupan
Hanya dia yang aku inginkan
Menemani aku untuk hari ini,esok dan selamanya
Tuhan sejahterakanlah kami walau dimana jua kami berada….

 Khamis, 14 Jun 2012

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.