Wednesday, June 27, 2012

Wedding Anniversary

Morning blog duniaku!!!!
Hari ni aku nak cerita pasal Wedding Anniversary.
Tahun ni 1st time aku sambut ulang tahun perkahwinan bersama suami tercinta.
Tak tau la seronok tak kan..
Coz kat Kuantan je pun...
Negeri kelahiran aku pulak tu hehehe...
Hope best la coz memang nak tempat yang privasi ada pantai and relax...
Aku x kisah mahal ke murah janji keselesaan tu penting....
kata nak sambut ulang tahun perkahwinan...
mesti lah tak nak orang ganggu kan hehehe...


Duta Village Beach Resort, Kuantan

Percutian pada Oktober 2012 nanti.
Yang aku tau lokasi x jauh sangat dari Berjaya Megamall Kuantan..
ok la kan senang skit nk g bandar jalan2...
Takkan nak terperap je kat bilik...
Terpulang pada pasangan la nak sambut ulang tahun perkahwinan macam ne..
Setiap pasangan pasti ada pilihan dan citarasa tersendiri...


 Ini pulak gambar pantai dekat je dengan resort...
kawan aku cakap belakang resort je...
tapi resort ni kat Sungai Karang Beserah,Kuantan.
Tengok gambar macam best je kan...
Tunggu dan lihat je lah...
Dimana pun kita berada ke mana kita pergi...
Tapi bila hati bahagia semua tu jadi indah dan sempurna....


Standard Room

Aku search dalam internet ni biliknya...
Tak tau betul ke x...
Aku memang x pernah jejak kaki ke sana....
Aku tak kisah bilik kecik ke besar ke yang penting selesa...
Macam ne la perasaan sambut ulang tahun perkahwinan erk...
Ada setengah pasangan aku tengok bese jerk..
Macam x de ape2 untuk dihargai....
Tapi aku....sangat menghargai perkahwinan yang telah terbina....
baru nak genap setahun ni....

Pandangan terhadap setiap perkahwinan pastinya berbeza...
Kerana disebalik perkahwinan ada cerita yang tersendiri....
Terpulang kepada pasangan bagaimana mereka menghargai perkahwinan itu....
Namun bagi aku perkahwinan adalah anugerah terindah dariNya....
Hanya dari izinNya kita kecapi kebahagiaan yang hakiki.....
Setinggi mana harapan kita terhadap sebuah perkahwinan hanya diri kita yang mencorak untuk menggapainya.... Bukan mudah untuk kekalkan ikatan yang suci ini....
Terima kasih Tuhan atas kehidupan yang telah Engkau berikan kepadaku....


No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.