Wednesday, December 07, 2011

Setelah Lama Menyepi....

Menyepi kerna aku sibuk dengan rutin harian hidupku...
Menyepi kerna aku sibuk dengan persiapan perkahwinanku...
Menyepi kerna aku sibuk dengan kehidupanku kini....
Menyepi kerna aku sibuk dengan perpindahan...
Menyepi kerna aku sibuk dengan percutian....
Menyepi kerna aku kini seorang isteri....
Hidup kian terasa bermakna kerna telah bergelar seorang isteri....
Isteri yang banyak tanggungjawab....
apa pun ini lah diriku...lama bercinta dan kini dah hidup berumah tangga...
memang terasa bezanya...aku telah melalui zaman kanak2,zaman persekolahan,zaman keremajaan,zaman bujang, dan kini zaman kedewasaan iaitu alam perkahwinan....
Saat aku mendapat restu untuk berkahwin...itu lah saat yang aku tunggu...
Hanya restu yang akan memberikan kebahagiaan yang hakiki....
Kerna restu itu datang dari orang tuaku...restu yang datang dari keikhlasan hati dan jiwa....
Sukar untuk diluahkan kerana terlalu banyak perkara tersirat dalam hidupku....
Menyepi kerana aku penat melalui hari2 yang lalu....sungguh meletihkan...
Tetapi membahagiakan.....

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.