Friday, December 23, 2011

TeRukKaN.....

Cousin aku accident petang smlm...tapi aku x tau kat mana coz call tak dapat....ini pun pic aku dapat dari fb.ingatkan x teruk dh tgk pic uish memang agak teruk..remuk kete honda city...terbabas....hilang kawalan mungkin..jalan lak licin coz skrg musim hujan....


tengok pic ni mesti ingat penumpang terukkan ??? Tuhan masih sayangkan dia bagi harapan untuk hidup...kecederaan hanya di kepala..nasib baik x mati...giler punye cousin...drive kete laju sangat...memang let go la kete honda ni..x dpt diselamatkan...janji cousin aku tu ha yang selamat hidup...mesti makcik dgn pakcik aku risau... lepas ni lau si Ally x beringat jugak x tau la aku...ntah dia fobia ke tidak...hanya Tuhan yang tahu.....

Bagi sesapa yang suka drive laju diingatkan berhati2...tambah lak skrg musim hujan memang jalan licin....aku yang pegi balik keje dengan kete ni pun cuak..coz kadang aku berhati2 pemandu lain drive kete..jgn ckp la laju...mcm jalan tu diorg je yang guna...mcm x pk keselamatan orang lain jugak....hope pas ni cousin aku akan lbh berwaspada....


No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.